čtvrtek 10. července 2014

I´m back!

Zdravím Vás mé milé dámy,
po šíleně dlouhé době jsem konečně zpátky!!
Přiznám se, že na blog jsem neměla moc náladu, a co víc, teď jsem měsíc byla bez notebooku. 
A smolit nějaký ten článek na mobilu není zrovna to pravý ořechový! :)




Prázdniny jsou pro většinu z Vás konečně tady, i když nám počasí zatím moc nepřeje...
A na co se můžete u mě na blogu do budoucna těšit??

Nejvíce se tu na blogu objeví recenze na věci z ebay, jelikož mi těch věcí za tu dobu přišlo hrozně moc! :)
Léto je jako stvořené pro postování outfitů, takže doufám, že se to počasí zlepší, protože v tomhle počasí člověk nemá náladu nic kombinovat, a obléká se dost nudně! 
(Nyní můžete mé outfity a vše kolem mě sledovat na mém novém > INSTAGRAMU < )

Dále pro Vás připravuji recenze na různé zahraniční i české eshopy! :)
Neminou Vás ani články v rubrice Nákupní horečky

A co je ještě lepší? Připravuji pro Vás GIVEAWAY, která se tu objeví během následujicích týdnů! :)


A co plánujete mé milé čtenářky na prázdniny?  ☺







5 komentářů:

  1. Nemůžu se dočkat recenze na ty puntíkované šaty! <3 Super, hned jsem Tě začala sledovat na instagramu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda že jsi zpět:)! těším se na recenze věcí z ebay!:)

    OdpovědětVymazat
  3. tak nech sa späť darí, je super, že si späť! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám ! ♥