středa 23. července 2014

Lsbags.co.uk

Krásný prázdninový a slunečný den přeji všem,
které čtete tento článek. ☺

Asi jste si všimly, že u většiny outfitů mám kabelku z lsbags.co.uk ano je to tak. Tenhle eshop je můj oblíbený a já Vám dnes na něj přináším recenzi!







O tomhle E-shopu jsem se poprvé dozvěděla na podzim minulého roku. Při pohledu na bezvadné kabelky a ještě lepší ceny jsem se rozhodla, že nějakou z nich rozhodně musím mít!
A nebyla jsem jediná...
Proto jsem přes VV uspořádala hromadnou objednávku a kabelky byly na cestě!

Řeknu Vám, že rozhodovat se kterou z nich si koupíte a nekoupíte je někdy vážně těžký. Mnohdy narazíte na měsíce, kdy kabelky za moc nestojí a najednou mají novou kolekci a ejhle! Chtěly byste všechny!

Já sama z lsbags.co.uk vlastním osm kabelek, ale přiznám se, že jsem jich měla dvanáct, bohužel některé jsem poslala dál.


Tak..
A teď k samostatnému eshopu..

Na tomhle e-shopu se mi líbí, že mají každý týden nové produkty, takže je opravdu z čeho vybírat, jak už jsem řekla, někdy je to slabší výběr a jindy nevíte kam koukat dřív... ale tak už to prostě chodí všude...


Z těchto stránek jsem dělala už 14 objednávek... líbí se mi, že kabelky dorazí do týdne od objednávky. (když je mezitím víkend, pokud objednáte v pondělí, máte je v pátek doma!)


Pro zobrazení cen se musíte registrovat... ale pozor! Cena uvedená u kabelek není finální, je uvedena bez DPH, takže celkovou čistou cenu za kabelku zjistíte tak, že z celkové ceny vypočítáte 21% DPH a přičtete ho k uvedené ceně. :)



Bohužel přestože je tento eshop mým oblíbeným má i pár mínusů.

1. Barevnosti kabelek mnohdy neodpovídají reálným barvám. Dříve to byla NUDE barva... která někdy byla světle růžová, jindy do hněda... u té jsem opravdu nevěděla, co od ní čekat.
Občas neodpovídá i hnědá barva, je někdy tmavší, jindy světlejší, zářivější, tlumenější, než na fotkách,
Rozdíly se mohou vyskytnout i u červené a modré, ale to je opravdu jen výjimečně!

Zkrátka pokud nepotřebujete kabelku k určitému odstínu bot, tak se není čeho obávat! :)

2. Vysoké poštovné. Ještě minulý měsíc poštovné činilo 810Kč včetně DPH na objednávku do 250 liber.
Nyní ho maličko zlevnili a vychází na 580Kč. To už je lepší :)

3. Třikrát se mi stalo, že mi přišla kabelka v jiné barvě, nebo dokonce v jiném provedení, než ta kterou jsem objednala..
Tady je zklamání největší...
Lsbags to s Vámi vůbec neřeší. Řešili to pouze poprvé, kdy mi zaslali jinou barvu kabelky. Navíc nebyla pro mě ale pro slečnu která se HO zúčastnila, takže řešit jsem to musela.
Nabídli mi odškodnění 2 libry, což bylo málo a já jsem si řekla o víc.
Bylo mi zodpovězeno že mi vrátí max. 4 libry. Tak jsem souhlasila, to už byla aspoň půlka kabelky.
Jenže... peníze mi do dnešního dne neposlali a to jsem to s nimi řešila v lednu!
Poprvé mi sdělili, že mi teda 4 libry navrácení schválili a že mi je pošlou na účet, ale vůbec ho po mně nechtěli, neplatí se tady PayPalem, ale přímo kartou.
Tak jsem čekala týden, po týdnu jsem se ozvala, zda teda peníze poslali, napsali že musím počkat další týden, že to chvilku trvá než to dojde... tak jsem jim rovnou poslala číslo účtu a čekala další týden... ale nic!
Tak jsem se ozvala, napsali mi, že peníze mám na účtu do dalších 3 dnů... po týdnu mi stále nic nepřišlo...
Napsala jsem jim, že už to s nimi řeším měsíc a stále mi peníze nepřišly... napsali mi, že musím čekat 3 týdny... ani po dalším měsíci mi nic nepřišlo, tak jsem to vzdala...


Až na tyhle drobnosti jsem s eshopem velice spokojená! Kabelky jsou levné a krásné, i když občas mají maličko jiný odstín než na originální fotografii, ale to si myslim, že je skoro u všeho. :)
 A co víc... našla jsem na spoustě českých eshopů tyto samé kabelky, ale s pěknou přirážkou! Kde ty jejich kabelky stojí 6-8 stovek bez poštovného!
Objednat si přímo od zdroje, je to nejlepší co můžete udělat! :)

Pokud byste si chtěly objednat z tohoto anglického eshopu, přidejte se do mé facebookové skupiny.
Další objednávku plánuji cca 16. srpna 



Hodnocení v kostce


+ příznivá cena 
+ rychlost dodání
+ provedení kabelek
+ velký výběr
+ každý týden nové produkty
+ UK - osvobození od CLA a DPH

- občas jiný odstín barev v reálu
- vysoké poštovné

Uděluji 4 hvězdičky z pěti









1 komentář:

  1. Eshop vypadá skvěle,ale to poštovné je šílený:/ tady je fakt nejlepší objednávat ve velké skupině :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám ! ♥