úterý 12. srpna 2014

Můj blog na facebooku!

Ahoj holky,
v posledních dvou týdnech jsem se i já stala nově pracující osobou, tudíž jsem teď dost časově vytížená, což se odráží na mé aktivitě tady.
Vzhledem k tomu, že už mi pár slečen psalo a prosilo mě o založení facebookové stránky mého blogu, jsem se rozhodla ji konečně založit. :)


Má stránka funguje teprve asi 2 minuty, tak se prosím nedivte, že tam zatím nic není. :)
Facebookovou stránku jsem založila také hlavně proto, že mi špatně funguje GFC, takže to bude přehlednější i kvůli giveaways, které plánuji do budoucna. :)


Pokud se budete chtít přidat, budu ráda, pokud ne nevadí. :) Však se o novinkách na blogu dozvíte i přes blogger. :)

To je pro dnešek vše, mějte se krásně!

1 komentář:

  1. Ahoj, gratuluji k založení fb.:) nominovala jsem tě na Tag na svém blogu Corculum♥ :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám ! ♥