pondělí 27. ledna 2014

Gabriella Salvete - minerální pudr

Ahojky děvčata. S přáním krásného a zachumeleného pondělku Vám přináším další recenzi. Tentokrát na minerální pudr od Gabrielly Salvete. Který koupíte například v drogerii Rossmann.



Jelikož jsem patřila mezi ty, které stále svou kosmetickou taštičku vláčí sem a tam, zrovna když jedou někam na víkend (já například k příteli) a zatěžují tak svou kabelku, jsem si řekla, že už dost, protože kabelka bývala šíleně těžká a nevešli se mi tam jiné důležité věci, takže jsem občas čelila i rozjetému zipu a jiným podobným nervákům. :)
Takže jsem zalétla do drogerie, abych si nakoupila nějaké základní šminky, které si budu u přítele nechávat.





Jednou z mých nepostradatelných věcí se stal i minerální pudr od Gabrielle Salvete. Přestože to není žádná supr čupr značka, mohu říci, že mě příjemně překvapil. :)
Tenhle pudr abych pravdu řekla, jsem si vzala hlavně proto, že byl ve slevě, tak jsem si říkala, že ho vyzkouším, stejně to mam jenom na víkendové líčení, abych nepohoršovala. 




Doposud jsem používala pudry od Dermacolu, takže jsem neměla potřebu se poohlédnout jinde, protože jsem byla celkem spokojená. Ale tenhle pudr od Gabrielle je mnohem, mnohem lepší. 
Co se mi na něm líbí, že na pleti vypadá krásně přirozeně, jakobych žádný pudr neměla. :)
Skvěle se roztírá a nezanechává za sebou na pleti "prach" což mi občas pudr od Dermacolu dělal, hlavně má pleť nevypadala tak přirozeně jako s tímto. :) Asi v nejbližší době zaběhnu do drogerie ještě pro jeden!



Shrnutí v kostce

Značka: Gabriella Salvete
Druh: Minerální pudr
Dostupnost: Rossmann drogerie
Cena: 109Kč (tuším, já ho kupovala za 69Kč)

Za mě dostává 5 hvězdiček z pěti. :)




12 komentářů:

  1. Tenhle pudr jsem měla a vůbec mi nevyhovoval. Miluju Stay Matte od Rimmelu :) Na ten nedám dopustit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Stay Matte od Rimmelu, jsem v poslední době četla dost chvály, asi ho budu muset do budoucna vyzkoušet. :)

      Vymazat
  2. Tenhle pudr jsem nikdy nevyzkoušela takže děkuju za tip :)
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za vyzkoušení určitě stojí... :) Člověk nikdy neví, co mu zrovna sedne. :)

      Vymazat
  3. Tento pudr jsem nezkoušela, ale od GS mám strašně ráda ten hydratační make-up, je sice šíleně tekutý, ale po zapracování vypadá úžasně a nejsu jedna velká šupina. :D
    Jinak nechceš si změnit písmo, strašně špatně se to čte :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu. Já zase hledám make-up abych neměla mezi očima a šupiny a mastný nos... dá to dost zabrat! :D
      A s tím písmem něco udělám, taky jsem si to nedávno říkala, ale když... ono to takhle vypadá prostě hezky! :D

      Vymazat
  4. Abych se přiznala, doma nemám jediný produkt od GS - já osobně používám pudr obyč. od Essence - na mou pleť bomba vyhovuje :) a nebo od Rimmelu Stay Matte

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pudry od Essence taky používám. :) Hlavně coby tvářenku. :D

      Vymazat
  5. Vypadá moc pěkně, mají hezký design :)

    Nicole blog

    OdpovědětVymazat
  6. Koupila jsem si ho před rokem a byla jsem s ním spokojená :) Možná bych ještě někde našla zbyteček mezi těmi mými dalšími 150 pudry :D Nějak jsem stále nemohla najít ten pravý a stále hledám testuji, abych našla ten top :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom stejně. Já pořád testuju snad všechno. :D Jednou jsem spokojená napříkald s řasenkou, pak si ji koupím po druhé, a už mi nevyhovuje! :)

      Vymazat

Děkuji Vám ! ♥